قاصدک

قاصدک
عشق _ امید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
دوستان قاصدک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدک و آدرس goldasteh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

دختری از کوچه باغی میگذشت

 

یک پسر در راه ناگه سبز گشت

 

در پی اش افتاد و گفتا او سلام

 

بعد از ان دیگر نگفت او یک کلام

 

دختر اما ناگهان و بی درنگ

 

سوی او برگشت مانند پلنگ

 

گفت با او بچه پروی خفن

 

می دهی زحمت به بانویی چو من؟

 

من که نامم هست آزیتای صدر

 

من که زیبایم مثال ماه بدر

 

من که در نبش خیابان بهار

 

میکنم در شرکت رایانه کار

 

دختری چون من که خیلی خانمه

 

بیشت و شش ساله _مجرد_دیپلمه

 

دختری که خانه اش در شهرک است

 

کوی پنجم_نبش کوچه_نمره شصت

 

در چه مورد با تو گردد هم کلام

 

با تو من حرفی ندارم والسلام!!!

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت18:01---28 تير 1392
خخخخخخ .. خیلی باحال بوددد

تنهایی
ساعت0:34---28 آذر 1391
سلام وب جالبی داری.به منم سربزن.ممنون

مهسا
ساعت19:11---15 مرداد 1391
این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست......
...... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.چه میدونیم والا....


علیرضا
ساعت11:26---9 مرداد 1391
سلام..
زیبا بود

مثل یک درنای زیبا تا افق پرواز کن
نغمه ای دیگر برای فصل سرما ساز کن
زندگی تکرارِ زخمِ کهنه دیروز نیست
بالهای خسته ات را رو به فردا باز کن ...



سراب
ساعت8:48---19 فروردين 1391
سلام اپممممممم

مریم
ساعت20:38---15 فروردين 1391

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ \


توحید
ساعت12:21---19 اسفند 1390
از وبلاگتان خوشم آمد شما را لینک کردم شما هم مرا لینک کنید

زهرا
ساعت20:20---11 بهمن 1390
لام وبت عالیه ترکوندی من لینکت کردم

آشنا
ساعت21:46---11 دی 1390
خیییییییییییییییییییییییلی جالب بود کلی خندیدیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 دی 1390برچسب:* شعر * " طنز ", ] [ 18:30 ] [ دل خسته ]

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

زندگیتون سبز ، دلتون عین چشمه نور روشن ، خوش اومدید به کلبه خرابه قاصدک
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 868
بازدید کل : 113370
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تبادل لینک

خرید بک لینک